Noh, vaihteeksi taas pientä ongelmaa.
Auto 9-3 2001 ajettu ~90tkm, 2.0t, ei vielä mitään piristeitä.
Ongelma: ykkönen silmässä ja kytkin pohjassa nostaa kierroksia, auto lähtee vähän liikahtamaan eteenpäin. Eli kytkin ei ilmeisesti irrota kokonaan.
Kytkin myös pitää silloin tällöin lähdöissä pienen vingahduksen, mutta se on ilmeisesti enemmän ominaisuus.
Lisäksi yksi lämmin päivä autoa käynnistäessä moottori ei käynyt kunnolla, vaan kierrokset heijasivat 2000-1000 ja mikäli laskivat lähemmäs 1000 niin moottori alkoi hyytyä ja kierroksia nostamalla se parani. Tämä on tapahtunut tosin vain kerran ja auto oli seissyt viikon helteellä.
Mikäs olisi tuomio kohtaan 1 ja ongelman ratkaisua kohtaan 2.
Kiitokset jo etukäteen.
Kytkinkö?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Kytkinkö?
Kytkimen painelaakeri ääntelee, ei ominaisuus vaan laakerivika..Joksu93 kirjoitti:Kytkin myös pitää silloin tällöin lähdöissä pienen vingahduksen, mutta se on ilmeisesti enemmän ominaisuus.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Kytkinkö?
Ei ole T7 koneissa tk-moottoria. Tarkista ilmavuodot pikkuletkuista, ilmavuoto pienillä ilmamassoilla eli tyhjäkäynnillä sekoittaa seoksia.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko