Olen aikeissa vaihtaa NG900:n farkku bensiini 95:een jolla olis ajettu joku 100-150 Mm.
Moittivat turboa, että poikii milloin hyvänsä oli ikä mikä tahansa.
Paljonko tuo uusi/vaihto mitsun turbo maksaa tiskillä.
Muita huomion arvoisia seikkoja kun lähtee renkaita potkimaan?
Myös tarjouksia ko. värkistä joka sopii tuohon haarukkaan otetaan vastaan
Tauti ei ota laantuakseen
-
- "Hölösuu"
Re: Tauti ei ota laantuakseen
Käytä "Etsi" toimintoa, hakusanaksi vaikka turbo. Joillakin turbo kestää alle 100 tkm, jotkut ajaa samalla puhaltimella yli 300 tkm ilman ongelmaa... Mitsun ahdin vaihdettuna töineen ja sovituksineen lienee jotain 1300 Euron luokkaa, satanen tai pari suuntaan tai toiseen paikasta riippuen...
Tyyppi vioista löytyy myös "Etsi"llä hyvin tietoa. Niitä lienee taka-akselin puslat ja iskarit, vaihteiston jonkun sortin murheet (takkuaa...), koiranluut jne... Normi kulutusosia yhtä kaikki, ei kannata säikähtää.
Tyyppi vioista löytyy myös "Etsi"llä hyvin tietoa. Niitä lienee taka-akselin puslat ja iskarit, vaihteiston jonkun sortin murheet (takkuaa...), koiranluut jne... Normi kulutusosia yhtä kaikki, ei kannata säikähtää.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Tauti ei ota laantuakseen
Missäpä autossa ei vikoja olisi. Turbon vaihto on helppo, sitä ei kannata pelätä. 2000euron vehkeeseen tietysti kallis pieti jos ei löydä käytettyä turboa ja ei ole muita vaihtoehtoja kuin merkkikorjaamo vaihtotyöhön.
Itse vaihtelin tuossa mitsun, päivän duuni. Jos olisi vaihtanut garrettia garretin tilalle, olisi mennyt vähän nopeammin. Toisaalta öljyputket on hyvä irroittaa kokonaan ja tarkistaa ettei ole paskaa sisällä.
Itse vaihtelin tuossa mitsun, päivän duuni. Jos olisi vaihtanut garrettia garretin tilalle, olisi mennyt vähän nopeammin. Toisaalta öljyputket on hyvä irroittaa kokonaan ja tarkistaa ettei ole paskaa sisällä.
99T-museopeli