
Ng-900 hinta?
Ng-900 hinta?
Pientä autokuumeen poikasta on ilmassa, erimerkkien osalta... Tarkotus ostaa käyttöauto, tulevaks neljäks vuodeks eteenpäin. Vähän avoinna merkki, et mikä se on, siks on tullu eri foorumeja selaillessa parivkoa... Saabit koukuttas omalla tavallaan, kun melkein ooppeli kyseessä. Mitä tommosesta kannattas maksaa http://www.nettiauto.com/saab/900/4212100 ? Ja mitäs kannattas ottaa huomioon, jos tota ei kerkee ennen maanantaita joku viiä 

Re: Ng-900 hinta?
Ihan hyvää hintalaatusuhdetta näissä on nykyään yleensä ottaen. Tuossa yksilössä on kyllä hinta melko korkealla, painapa vaikka sitä "samanmalliset" nappia nettiautossa niin huomaat että alle tonninkin pyynnöillä lähdetään. Yksi seikka joka kannattaa ottaa huomioon on että näissä on paljon mittaristovikoja ja mittarivaihtojen jälkeen saattaa olla km-lukemat jotain muuta kuin todellisia.
Re: Ng-900 hinta?
siistin näköinen peli.
käy ihmeessä katsomassa.
katso mittarin "kattoon" eli ratin takapuolella kohti mittaristoa ulhäällä on 2 ruuvia näkyvissä. onko niitä auottu jos on niin luultavimmin on mittaristoon silloin koskettu.
toinen vaihtoehto. nappaa sidi irti vaikka pikku rukarilla (lähtee aika helposti kampeamalla) sieltäkin löytyy ruuvi jonka kannasta huomaa jos on availtu.
jos noi kilsat pitää paikkaansa niin todella pitkäksi aikaa on autoa tuossa.
käy ihmeessä katsomassa.
katso mittarin "kattoon" eli ratin takapuolella kohti mittaristoa ulhäällä on 2 ruuvia näkyvissä. onko niitä auottu jos on niin luultavimmin on mittaristoon silloin koskettu.
toinen vaihtoehto. nappaa sidi irti vaikka pikku rukarilla (lähtee aika helposti kampeamalla) sieltäkin löytyy ruuvi jonka kannasta huomaa jos on availtu.

jos noi kilsat pitää paikkaansa niin todella pitkäksi aikaa on autoa tuossa.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Ng-900 hinta?
Helmat ja luukkujen reunat kannattaa katsella läpi, tuo ei taida olla vielä sinkityllä korilla?
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Ng-900 hinta?
Itse etsisin turbollista autoa, kun tohon hintaan ei tarvitse paljon lisätä ja sillä sen jo saa. Tuossa auton elämän vaiheessa ikä kuluttanut autoa enemmän kuin kilometrit niin ei kannata vähäisten kilmometrien perusteella valita autoa.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Re: Ng-900 hinta?
Klubitarra lasissa? Ja noista kilometreistä; jos autoa on muuten pidetty hyvin, niin kyllä ne kilometrit mittarissa nyt jotain kertoo. Ikä ei sitä autoa itsessään kuluta, vaan ajetut kilometrit ja kuski ratin takana.
OT:
Voihan se toki olla niinkin, että niitä halpoja kilometrejä on joku tavannut, mutta ite ainakin huomannut, että ne kuluvat osat todella alkavat kulua vasta 150000 jälkeen ja 200000 jälkeen ne on kaikki uusittu. Eli, jos nyt oman allekirjoituksen mallisen auton ostaisin, siinä olisi mittarissa 100000 ja myisin sen 150000 ajettuna, tai 210000 ajettu. Tapauskohtaisiahan nämä jutut tuppaavat olemaan.
OT:
Voihan se toki olla niinkin, että niitä halpoja kilometrejä on joku tavannut, mutta ite ainakin huomannut, että ne kuluvat osat todella alkavat kulua vasta 150000 jälkeen ja 200000 jälkeen ne on kaikki uusittu. Eli, jos nyt oman allekirjoituksen mallisen auton ostaisin, siinä olisi mittarissa 100000 ja myisin sen 150000 ajettuna, tai 210000 ajettu. Tapauskohtaisiahan nämä jutut tuppaavat olemaan.