Kiihdytys + Vaihteenvaihto = Auto nykähtää/keikahtaa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Kiihdytys + Vaihteenvaihto = Auto nykähtää/keikahtaa

Viesti Kirjoittaja Siriam »

Ois sellanen ongelma jotta kun lähden vaikkapa valoista liikkeelle ja tulee vaihteen vaihdon aika ja painan kytkimen pohjaan niin tuppaa auto sen vertaa nykähtämään/keikahtamaan jotta niskoissa tuntuu... :oops:
Mitähän suosittelisitte asialle tekemään? Varmaankin alustaa ainakin kuntoon kun tuo tuossa taitaa olla orggis alusta. Entä vaikuttaako kytkin tuohon? Kun tahtoo tuo kytkin olla vähän on/off mallia..

Ongelma esiintyy vain kiihdyttäessä :!:

Enkä tarvitse mitään hyperhyviä osia vaan edes hitusen paremman ajettavuuden.
Tällä hetkellä rahat menee tietokoneen päivitykseen mutta ajattelin jo kysyä valmiiksi. Kiitos! :)
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Hmm, moottorin kiinnityskumit löysällä/hajoamassa?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7775
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Moottorista puuttuu etummainen poikittaistuki..vasemmalla puolella kannessa kiinni muistaakseni kolmella pultilla.
( tuki sijaitsee apukuskinpuolella, heti siinä ohjaustehostimen säiliön alapuolella )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin