Pukilla voisi aina joskus panna koneen tulille ja etupäätä pyörimään. Rasvaelvytystä saisivat vetarien nivelet ja kytkimen osat ja öljytkin vähän kiertoa, limpuista voisi hankailla pintaa sileäksi ja nimenomaan pyöränlaakerit rasvakalvoa ( etupään laakerit kun ovat isotöisempiä vaihtaa). Autoa ei oikein pääse vetreytysajelulle viemään, jos sellaisessa paikassa. 900: ssa pitää vaan muistaa panna ne jousivoiman kumouspalat sinne ylätukivarsien/ korin väliin, eivät nulju vetarien kumit niin suurella mutkalla jne...
Takapäähän laakerin vaihto on helpompaa ja muutenkin voipi katsari haluta taka- akselille uusia jarruputkia , jos siitä kesäbilikaa meinaa tehdä.
En ole ajatellut peitellä mitenkään, eipähän ainakaan haudo. kattoluukun sauman kyllä teippasin, koska jos lehdet tukkii viemärit, niin kavalasti lorottaa penkille ( 2 kertaa on koettu se autuus, jotta on housut märkänä kun istahtaa

On minulla siinä sellanen moton suola- kuivatuspurkkikin, mutta taitaa olla aika virtuaalinen kapistus ( koko syksyn ollut jo ja suola kyllä tullut painavammaksi, nyt oli noin 1 dl nestettä kertynyt. mä olen kuivatellut sisälämppärillä ja laittanut pinnillä suoran sähkösyötön sisäpuhaltimnen sulakkeenpitimeen, siitä sitten akkulaturilla ilma vaihtumaan.
Kosteusmittarilla kun katsoo ilman suhteellista kosteutta, niin muutamassa päivässä se nousee 100%: een näillä syksykeleillä käyttöautossakin ( siis jos ei käytä ja ulkona seisoo) , vaikka auto olisi ns peruskuiva ja vuotamaton. ( jos ulkona on likimain 100%)