Onks toi pötikkä siin imusarjan lähell. Kolme putkee ja sähkö? Kierrokset vähä koholl 1200-1300. Kuis sitä voi "säätää"? Kun välill sammuttaa, ni kierrokset kohillaa. Mutt kaasuilun jälkeen ei puota iha tarpeeks kierroksia? Kattelin haulla, mutt en löytänyt etsimääni
T. Jalluwaan
tyhjäkäyntiventtiili
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
tyhjäkäynti
Nyt selkiis, eihän siin oo koko tyhjäkäyntiventiilii, joku lisäilmajudanssi taitaa olla vm.85. Eli kaasuvaijer taitaa olla liia tiukall tai vaimennin liia tiukall...
Joo et kertonut autosi tarkkaa vuosimallia, niin en osannut sanoa mitä osia sulla on.
Perussääntö taitaa olla, että jos auto on ruisku (tonnarit on aina) niin lisäilmaventtiilikin löytyy.
Jos autossa on lisäilmaventtiili pitää kaasuläpän mennä joutokäynnillä täysin kiinni. AIC-venttiili säätää joutokäynnin.
Mutta en minä tonnareista mitään ymmärrä, OG900 mies.
Perussääntö taitaa olla, että jos auto on ruisku (tonnarit on aina) niin lisäilmaventtiilikin löytyy.
Jos autossa on lisäilmaventtiili pitää kaasuläpän mennä joutokäynnillä täysin kiinni. AIC-venttiili säätää joutokäynnin.
Mutta en minä tonnareista mitään ymmärrä, OG900 mies.

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.