Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Tässä toinen cabbe länsirannan suunnalta, joka on saanut 9-3 piirteitä osakseen...[img]http://aijaa.com/007479869235[/img]
[img]http://aijaa.com/006959869236[/img]
[img]http://aijaa.com/007649869237[/img]
[img]http://aijaa.com/002619869238[/img]
[img]http://aijaa.com/000049869239[/img]
[img]http://aijaa.com/006959869236[/img]
[img]http://aijaa.com/007649869237[/img]
[img]http://aijaa.com/002619869238[/img]
[img]http://aijaa.com/000049869239[/img]
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Todella fiksun näkönen avo
Pakko kysyä, miten toi maski on toteutettu? Itellä miellyttäis kans musta ritilä silmää, mutta ei tohtis tohon originaaliin alkaa räpöstämään.. Varsinkaan ku ei ole oikein hajua miten tommosen mustan ja fiksun sais aikaseksi..?
-Jarkko
Pakko kysyä, miten toi maski on toteutettu? Itellä miellyttäis kans musta ritilä silmää, mutta ei tohtis tohon originaaliin alkaa räpöstämään.. Varsinkaan ku ei ole oikein hajua miten tommosen mustan ja fiksun sais aikaseksi..?
-Jarkko
EX -01 OG93 2.0t
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Moi, maski on hiilikuituteipattu ja lakka päälle. Laitan tarkemman kuvan maskista jossain välissä.
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Hyvältä näyttää! Hyvin istuu puskurikin!
T: etupuskurin ed. omistaja.
T: etupuskurin ed. omistaja.
Autot nyt:
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
-Audi A6 3.0TDI Q, 2013, Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Volvo 240 GL B200F 1989 ja Volvo 240 GL B230F 1990 Museointi menossa.
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Kiitos! ja kiitos myös sumari avusta LR!
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Komia on pirssi! Onko tämä se, joka oli kauan Nettiautossa tax freenä myytävänä tulipalo vaurioisena?
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Moi, ei ole se nettiauton yksilö.
Tämä on ollut länsirannalla jo kymmenkunta vuotta. Ei vaan saanut rekisteriä aikaseksi...
Tässä vielä pari kuvaa alkuperäiskuosissa...
http://aijaa.com/009409879890
http://aijaa.com/007779879891
Tämä on ollut länsirannalla jo kymmenkunta vuotta. Ei vaan saanut rekisteriä aikaseksi...
Tässä vielä pari kuvaa alkuperäiskuosissa...
http://aijaa.com/009409879890
http://aijaa.com/007779879891
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Upeee Hienoa jälkeä olet saanu aikaiseksi.
samakaitsensitteonniinväliä, millä ajaa
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
900 cab -95
9-3 se -01
9-3 Ttdi -11 9-3 cab -08 aero hirch
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Oliko tämä rekisteröimättömänä aina siihen asti kunnes sinä tuon ostit? Joskus -04? kesällä oli Udessakaupungissa myytävänä ja hinta oli aika suolainen tax-free autoksi.IHaa kirjoitti:Tämä on ollut länsirannalla jo kymmenkunta vuotta. Ei vaan saanut rekisteriä aikaseksi...
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Moi, hyvinkin sama auto.
Olisikohan ollut -08 kun sen Ukista ostin, ja siellähän se edelleen majaa pitää...
Olisikohan ollut -08 kun sen Ukista ostin, ja siellähän se edelleen majaa pitää...
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Tässä vielä kuva maskin "sovituksesta" ennen puskimien vaihtoa.
http://aijaa.com/009939927673
Samaan syssyyn auto uudelleen maalattiin kokonaan ja vaihdettiin alusta (iskarit, jouset, uretaanipuslat ja vahvempaa kallistuksenvakaajaa).
Moottorille peruspäivitystä: stage 3, 3" downpipe & kokoputki race katilla. Isompaa cooleria, ahtoputkea, vapaavirtaus-suodatinta.
Katon mekanismit, moottorit/potentiometrit käytiin kaikki läpi. Vaihdettiin mm. kattokotelonkannen moottorit. Vanhat jäivät varalle. Löytyy myös juuri maalattu musta etupuskuri palkkeineen, takavalojen väliin paneeleja (mustaa ja punaista)...
Seuraavaksi varmaan jarruja ja kytkintä...
http://aijaa.com/009939927673
Samaan syssyyn auto uudelleen maalattiin kokonaan ja vaihdettiin alusta (iskarit, jouset, uretaanipuslat ja vahvempaa kallistuksenvakaajaa).
Moottorille peruspäivitystä: stage 3, 3" downpipe & kokoputki race katilla. Isompaa cooleria, ahtoputkea, vapaavirtaus-suodatinta.
Katon mekanismit, moottorit/potentiometrit käytiin kaikki läpi. Vaihdettiin mm. kattokotelonkannen moottorit. Vanhat jäivät varalle. Löytyy myös juuri maalattu musta etupuskuri palkkeineen, takavalojen väliin paneeleja (mustaa ja punaista)...
Seuraavaksi varmaan jarruja ja kytkintä...
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
IHaa kirjoitti:Katon mekanismit, moottorit/potentiometrit käytiin kaikki läpi. Vaihdettiin mm. kattokotelonkannen moottorit. Vanhat jäivät varalle. Löytyy myös juuri maalattu musta etupuskuri palkkeineen, takavalojen väliin paneeleja (mustaa ja punaista)...
Seuraavaksi varmaan jarruja ja kytkintä...
Missä korjasit/tarkistit tuon katon? Saabin kattospesialisteja kun ei menaa löytyä mistään.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Laitilan KK-Autoteamista löytyy rättikattojen tuntemusta.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Toinen NG900 Cabbe "face lift"
Täällä onnistuu ainaskin katon ohjelmointi, mikäli on tarvetta. Tein omaani ton tempun aiemmin, kun ohjelmisto oli sekaisin. TECH2:lla on helppo ajella koko katto läpi ja se myös huomaa heti potikkaongelmat yms.HMK kirjoitti:IHaa kirjoitti:Katon mekanismit, moottorit/potentiometrit käytiin kaikki läpi. Vaihdettiin mm. kattokotelonkannen moottorit. Vanhat jäivät varalle. Löytyy myös juuri maalattu musta etupuskuri palkkeineen, takavalojen väliin paneeleja (mustaa ja punaista)...
Seuraavaksi varmaan jarruja ja kytkintä...
Missä korjasit/tarkistit tuon katon? Saabin kattospesialisteja kun ei menaa löytyä mistään.
EDIT: NG-satkuissa ainakin tuo kattokotelon moottoriongelma on helpohko korjattava. Mikäli kyse on vain siitä, että moottorin alusta on mutkalla, niin sen voi suoristaa.