http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=124374
Sieltä mukaan. Etenkin jos aikoo viinalla ajella.
PA-pumppujen kimppatilaus
PA-pumppujen kimppatilaus
Saab 9-5 2.3tA4 stg1 Sedan -98
Saab 9-5 2.3Aero M5 Wagon -00
Saab 9-5 2.3Aero M5 Wagon -00
Re: PA-pumppujen kimppatilaus
Miksikäs orkkispumppu ei viinaa kestäisi?
Eikä sitten unohdeta sitä, että jos pumpulla on jo sanotaan 200tkm takana ja sitten biopoweroi, niin ei se viina sitä pumppua riko..
Eikä sitten unohdeta sitä, että jos pumpulla on jo sanotaan 200tkm takana ja sitten biopoweroi, niin ei se viina sitä pumppua riko..
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: PA-pumppujen kimppatilaus
Lähinnä tehoja haettaessa. Ja jos dw200 saa reilusti alle satasella himaan niin en näe kyllä mitään syytä ostaa orkkis pumppua? Eli nyt kun ollut yleistä että bumbut porsii kun aletaan viinaksilla ajamaan niin ei tuolla hinnalla pitäisi olla edes huono sijoitus ostaa jemeliin yhtä. Pidetään keskustelu mieluiten nyt tuola yhdessä ketjussa. Josko nuo moderaadot joskus saisi sen siirrettyä yleiselle puolelle 

Saab 9-5 2.3tA4 stg1 Sedan -98
Saab 9-5 2.3Aero M5 Wagon -00
Saab 9-5 2.3Aero M5 Wagon -00