P.S. Meninkin Myrkyn threadiin laittaa ettei oo ollu mitään ihmeempiä

Mulla oli vielä kk sitten 6.xx ja siinä ei ollut dvd polttoa ennenkuin oli ko dvd laite kiinni koneessa (Xp). Oli muuten ihan niitä alun 6.xx versioita. Muuten ei ole kokemusta w98 ja neron sopivuudesta.lucaf kirjoitti:uusi kysymys raadille vanhan otsikon alle:
miten uuden Nero-poltto-ohjelman olet asentanut Win98:aan?
mulla on siinä nyt 6.0, mutta siinä ei ole DVD:n polttovaihtoehtoa. vai johtuuko se siitä että koneessa ei ole polttavaa dvd-asemaa?
toisessa koneessa on polttava dvd, nero 6.6 (joka polttaa dvdtä) ja win2000. jos siirrän dvd aseman tähän ekaan koneeseen, pitääköhän mun päivittää myös tuo nero 6.6:een, hermostuttaa jo etukäteen kun softacd:llä lukee laitevaatimuksena win2000->
Nero 7 kanssa pitää olla asennuksessa tarkkana. Siinä tulee huolimattomasti asennettunacarimat kirjoitti:Vanha topicci lämmitetty näemmä, mutta tosta 6.3.0.2 versiostahan ei ollu aikanaan täysin hyvää sanottavaa....dataa katos![]()
.No onneksi uutta versioo tullu...huom ei oma koht.kokemuksia, en aikanaan ehtiny asentaan onnex....kai. Se siitä.
eli tuossa win98 koneessa oleva nero olikin 6.3, ja kyllä, siihen tuli dvd/cd valinnat sen jälkeen kun siirsin dvd aseman tuohon masiinaanlucaf kirjoitti:uusi kysymys raadille vanhan otsikon alle:
miten uuden Nero-poltto-ohjelman olet asentanut Win98:aan?
mulla on siinä nyt 6.0, mutta siinä ei ole DVD:n polttovaihtoehtoa. vai johtuuko se siitä että koneessa ei ole polttavaa dvd-asemaa?
toisessa koneessa on polttava dvd, nero 6.6 (joka polttaa dvdtä) ja win2000. jos siirrän dvd aseman tähän ekaan koneeseen, pitääköhän mun päivittää myös tuo nero 6.6:een, hermostuttaa jo etukäteen kun softacd:llä lukee laitevaatimuksena win2000->