Onko olemassa obd ohjelmaa tietokoneelle?
Onko olemassa obd ohjelmaa tietokoneelle?
Onko olemassa obd ohjelmaa tietokoneelle? voisi tietokoneella (läppärillä) lukea auton obd:t. Jos on niin saako tavallinen kuluttaja sellasta mistään?
Saab 9-3SS 2.0t 2003 EX
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
Peugeot 308 1.6THP 125 Ex
Citroen xsara picasso 2006 NYK
Re: Onko olemassa obd ohjelmaa tietokoneelle?
Et ilmeisesti onnistunut yrityksistä huolimatta löytämään tältä palstalta mitään tietoa sellaisesta ohjelmasta kuin Op-Com
.
No, nyt tiedät. Ja tarkoituksena on myös kai lukea allekirjoituksen autosta, näin oletan.
Op-Com ei ole varsinaisesti mikään yleisohjelma, vaan toimii uudemmissa Saabeissa. Toki toimii kattavammin Opeleissa.
Mikäli tarkoitus on tätä Saabia pöyhiä ohjelmalla niin nyt voit itse etsiä lisää tietoa tältä palstalta käyttämällä "taikasanaa" op-com.

No, nyt tiedät. Ja tarkoituksena on myös kai lukea allekirjoituksen autosta, näin oletan.
Op-Com ei ole varsinaisesti mikään yleisohjelma, vaan toimii uudemmissa Saabeissa. Toki toimii kattavammin Opeleissa.
Mikäli tarkoitus on tätä Saabia pöyhiä ohjelmalla niin nyt voit itse etsiä lisää tietoa tältä palstalta käyttämällä "taikasanaa" op-com.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Onko olemassa obd ohjelmaa tietokoneelle?
Itse asiassa tämän foorumin "etsi" -toiminto toimii vähän perinteisistä hakukoineista (google) poiketen. Hakusanalla "+op +com" (ilman sulkuja) löytyy lankoja aiheesta. Pelkällä "op-com" ei löydy mitään.
Käyttöohjeet etsi -toimintoon löytyy sen hakukentän vierestä
Käyttöohjeet etsi -toimintoon löytyy sen hakukentän vierestä

"Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution." -Albert Einstein