Mitenkäs tonnarin sisempien vetareiden kanssa on, missä malleissa on samat sisemmät vetonivelet? Onkohan man./aut.vaihteisissa eroja vai käykö samat?
Näköjään ainakaan maljan/akselin vaihto oikealta vasemmalle ei oheisen linkin kuvan mukaan onnistu, näyttäisivät olevan eri mittaiset akselin pätkät.
http://68.18.144.120/transmission_folde ... tm#9kindri
Entäpä onko sisempi vetari 2,3turbossa isompi kuin muissa? Ulompi ainakin taitaa olla.
Pääsisikö joku vaikkapa osanumeroiden avulla pureutumaan aiheeseen?
Sisempien vetareiden yhteensopivuus?
Sisempien vetareiden yhteensopivuus?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Muistikuvia
Muistaisin että 2.3 turbossa on isommat vetonivelet myös sisemmissä nivelissä. Vaihteisto remontin yhteydessä olisi vaihdettu, mutta ei ollut 2.3 sopivaa niveltä varastossa. Lisäksi automaatissa jakäsivaihteisissa saattaa olla eroja. Ainakin apukuskin puolelle tuleva takatuki/vetoakselin tukilaakerin pukki on erilainen.
Kokemukset tulevat -90 vuosimallista, joten uudemmissa saattaa löytyä samankokoisiakin
Kokemukset tulevat -90 vuosimallista, joten uudemmissa saattaa löytyä samankokoisiakin

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Linkin takaa löytyy taulukkoa vaihteistoista
http://www.quasimotors.com/5speed_changes.htm
http://www.quasimotors.com/5speed_changes.htm
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96