Osaako kukaan sanoa mitkä motonetin jarrupalat käy saab9-3 2.2tid, 2003vm?
Alko jarrut rohisemaan nyt reissussa
Saab 9-3 ss 2.2 tid 2003 motonetin jarrupalat
Re: Saab 9-3 ss 2.2 tid 2003 motonetin jarrupalat
Minun mielestä ne ovat nämä:
- Tuote 22-1744, eteen
- Tuote 22-1809, taakse
Varma en asiasta ole, koska kyseessä Motonet
Ei kuulu suorastaan otsikon kysymykseen, mutta itse on ostaisi (enkä aikoinaan ostanut) motonetin jarrupaloja. Eivät tiedä yhtään kenen valmistamia ne ovat ja valmistaja voi olla etupaloille eri kuin taakse. Siispä itse tilasin Procarserviceltä (Speedparts) koko setin paloja ja levyjä aikoinaan.
Motonetin kanssa on oltava tarkkana. Saattavat myydä aivan vääriä osia, vaikka auton tiedot (merkki- malli- ja vuosimalli) on täsmälleen oikein.
- Tuote 22-1744, eteen
- Tuote 22-1809, taakse
Varma en asiasta ole, koska kyseessä Motonet

Ei kuulu suorastaan otsikon kysymykseen, mutta itse on ostaisi (enkä aikoinaan ostanut) motonetin jarrupaloja. Eivät tiedä yhtään kenen valmistamia ne ovat ja valmistaja voi olla etupaloille eri kuin taakse. Siispä itse tilasin Procarserviceltä (Speedparts) koko setin paloja ja levyjä aikoinaan.
Motonetin kanssa on oltava tarkkana. Saattavat myydä aivan vääriä osia, vaikka auton tiedot (merkki- malli- ja vuosimalli) on täsmälleen oikein.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Saab 9-3 ss 2.2 tid 2003 motonetin jarrupalat
joo, homma hoidettu. Vaihdoin vain yhden palan taakse, kun se oli aivan loppu ja pitäs Saabilla heittää 2500kilsan reissu. Ostin molemmat versiot ja toinen niistä oli aivan identtinen entisen kanssa. Männän kiertämisessä ja painamisessa meni eniten aikaa. Eteen sitten speedpartsin palat.