Mitenkäs kun noita mankkuja puhaltelee ja imee, niin mitenkä sieltä pitäisi ilmaa tulla läpi? Tässä pohditaan timpan kanssa että ovatko molemmat mankut paskoja..
T5 mankun ihmettelyä
T5 mankun ihmettelyä
Juu eli on tainnut mankku tehdä lakon, nyt on lainassa toinen mankku joka ei sekään kamalasti parempi. Tuo lainamankku ei anna kuin 1bar ahdot, huomasin vaan että omassa on tuota R-reikää porattu isommaksi, mahtaako tuo olla syynä tuohon lainamankun ahtamattomuuteen? Koitin tuossa etsiä juttua tuosta mankun porailusta mutta ei ainakaa omaan silmään osunut, joskus olen siitä kyllä jotain täällä klubilla lukenut...
Mitenkäs kun noita mankkuja puhaltelee ja imee, niin mitenkä sieltä pitäisi ilmaa tulla läpi? Tässä pohditaan timpan kanssa että ovatko molemmat mankut paskoja..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
Re: T5 mankun ihmettelyä
Älä ihmettele sen enempää vaan käy hakee T7 mankkuvena ja Jyväskylässä muutamakin tekee konversioita 
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
Juu, kyllä se on ollu alusta asti selvää että jos mankku sanoo hejsan niin T7 tulee tilalle..
Keilläs kaikilla on luku/kirjoitusvälineet Jyväskylässä? Suite nyt ei ihan vieras ole joten voisin kyllä itse sörkkiä nuo parametrit kohdalleen mutta noita tarvittavia johtovermeitä ei oo vielä tullu hommattua. Rautapuolen varmaan kyllä saan täällä koskellakin kuntoon..
Keilläs kaikilla on luku/kirjoitusvälineet Jyväskylässä? Suite nyt ei ihan vieras ole joten voisin kyllä itse sörkkiä nuo parametrit kohdalleen mutta noita tarvittavia johtovermeitä ei oo vielä tullu hommattua. Rautapuolen varmaan kyllä saan täällä koskellakin kuntoon..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
9000 2.3T
Ainakin Cruor. Yksi toinen hemmo mutta ei vaikuta foorumilla, tarvittaessa häneenkin saa yhteyden. Tehnyt mulle muutoksen.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S