95 -01 Aero, moniurahihna?
95 -01 Aero, moniurahihna?
Jees,eli pitäs saada vaihdettua, siinä vasemmalla puolella konetta näyttäis kulkevan, mitäs kaikkee siitä edestä tarvii pois ottaa? Näyttää olevan suht kauhee paikka vaihtaa se siinä.
9-5 Aero 2001 steg 2,5....
Re: 95 -01 Aero, moniurahihna?
Etupyörä, suojamuovi pyöränkotelosta ja moottorin ylätuki, sieltä se pitäis hyvää pujottelutekniikkaa ja harkintaa käyttäen lipsahtaa paikalleen, kiristintä kun vielä kaveriksi löysyttää...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: 95 -01 Aero, moniurahihna?
Ok, kiristin ja sitten ne ohjausrullat ois tarkotus myös samalla uusiks pistää, kaikkeen pääsee sitten sieltä pyörän kautta tekemään?
9-5 Aero 2001 steg 2,5....
Re: 95 -01 Aero, moniurahihna?
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: 95 -01 Aero, moniurahihna?
Eipä sieltä pyöräkotelon kautta pääse muuta kuin remmiä pujottelemaan. Taisi ne kaikki rullat vaihtua yläkautta.
Kannattaa varmaan samalla käyttää kampiakselin siivapyörä irti ja tarkistaa siitä ne torx-ruuvit sieltä takaa, jos tuota toimenpidettä ei ole koskaan tehty.

Kannattaa varmaan samalla käyttää kampiakselin siivapyörä irti ja tarkistaa siitä ne torx-ruuvit sieltä takaa, jos tuota toimenpidettä ei ole koskaan tehty.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362