Ei heti löytynyt ETSI:llä tälläista "liian suuret paineet ongelmaa" ja emännän hermot alkaa kohta olla niin kireällä, että vaihtaa tonnarin pois ellei ratkaisua löydy

Eli jakotukista mitattu tyhjäkäynnillä 5,5bar paineet. Map-anturi todettu ehjäksi, paineensäädin vaihdettu toiseen. Paluulinjan tukkoisuuden tarkastus listassa seuraavaksi, mutta mikä vielä voi vaikuttaa noihin paineisiin? Suuttimet tukossa?
Auto siis käy ja kukkuu normaalisti, lähtee käyntiin tonnarimaisen hyvin.
Kulku normaalin 150hv version mukainen, ei viritetty.
Techillä tuli vikakoodi liian paksu seos. Nyt paineensäätimen vaihdon jälkeen techillä nollaus ei auttanut uusissa starttauksissa, mutta akunkengän irroitus poisti checkengine-valon, eikä ole starteissa enää syttynyt. Mutta paineet pysyy siellä 5,5barissa.
-Kiitos