Puskurin kuori pitäisi saada Englannista Suomeen. Myyjä ei lähetä, mutta suostuu kyllä pakkaamaan kuriirifirmaa varten. Mitä muutamia kuriireja netistä katselin niin laskurit antavat joko älyttömän hinnan (~300-600£) tai sitten ilmoittaa, että paketti on liian iso. Näistä isoksi ilmoittavista ainakin Parcel Force kuskaa joidenkin muiden myyjien mukaan varsin kohtuu hintaan (~50-70€) tai sitten firmoilla on hyvät sopimukset.
Onko ideoita mitä firmaa kannattaisi käyttää? Edellinen tilaamani puskurin kuori maksoi ~50£ plus rahti ~70£. Siinä oli myyjä hieman ihmeissään, että onko touhussa mitään järkeä - uskoi kyllä kun kerroin että on. En vaan muista mikä firma silloin kuskasi ja myyjä hoiti lähetyksen.
Puskuri Englannista
Puskuri Englannista
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Puskuri Englannista
Mites ihan normi rekkarahti? Esmes Varova tai DHL Freight.
Arvaukseni oli että puskurilla ei ole sikakiire. Rekkalautat lähtee Englannista kerran viikossa.
Jos se on asianmukaisesti paketoitu ja laput että ei saa päällelastata ja särkyvää niin vois olettaa tulevan silläkin lailla ehjänä kotiin... Minkäs kokoinen mitoiltaan tuo paketti on?
Arvaukseni oli että puskurilla ei ole sikakiire. Rekkalautat lähtee Englannista kerran viikossa.
Jos se on asianmukaisesti paketoitu ja laput että ei saa päällelastata ja särkyvää niin vois olettaa tulevan silläkin lailla ehjänä kotiin... Minkäs kokoinen mitoiltaan tuo paketti on?
Re: Puskuri Englannista
Arvioin n. 180x50x50 - femman takapuskuri. Ei ole kiireellinen.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).