ACC2 Takasivulasien puhaltimista.
Mistä lähtisin vikaa etsimään kun kumpikaan puhaltimista ei pyöri .
Otin ovipahvin irti,annoin puhaltimelle akusta virtaa,pyörii.
Mittasin liittimeen tulevan virran johon tuli vain noin 5 v.
Takalasin puhaltimista
ACC antaa ohajuksen sivupuhaltimille suhteessa sisäpuhallin nopeuteen eli silloin tulisi olla +12 V, kun sisäpuhallin on täysillä.
Yksi tyypillinen juttu on, että toisen moottorin käynnistysvirta on sen verran korkea, että ACC menee virtarajoitukselle jolloin kumpikaan moottori ei pyöri ( tällöin saattaisi ACC antaa +5 V ulos ). Jos taas testaat suoraan akulta ei virtarajoitusta ole ja moottori lähtee tällöin pyörimään, vaikka ACC:n kanssa ei toimisi.
Testaa kumpikin moottori ACC:n kanssa erikseen, se kumpi ei lähde, niin siinä käynnistys virta on liian suuri. Rasvaaminen ja herkistely auttaa joksikin aikaa, mutta ei anna taattua tulosta.
Itse olen ihmetellyt mikähän siellä moottorissa jumittaa. Jotenkin tuntuu, että ongelma on nimenomaan uusimmissa 9000:ssa.
Yksi tyypillinen juttu on, että toisen moottorin käynnistysvirta on sen verran korkea, että ACC menee virtarajoitukselle jolloin kumpikaan moottori ei pyöri ( tällöin saattaisi ACC antaa +5 V ulos ). Jos taas testaat suoraan akulta ei virtarajoitusta ole ja moottori lähtee tällöin pyörimään, vaikka ACC:n kanssa ei toimisi.
Testaa kumpikin moottori ACC:n kanssa erikseen, se kumpi ei lähde, niin siinä käynnistys virta on liian suuri. Rasvaaminen ja herkistely auttaa joksikin aikaa, mutta ei anna taattua tulosta.
Itse olen ihmetellyt mikähän siellä moottorissa jumittaa. Jotenkin tuntuu, että ongelma on nimenomaan uusimmissa 9000:ssa.
puhaltimesta
Niinhän siinä käythin että kun kokosin ovipaneelin kiinni niin kumpikin rupes toimiin.
Oliskohan moottori ollut hiukan jumis,saa nähdä kauanko toimii.
KIITOKSIA TIEDOISTA,OLI TAAS HYVÄÄ TIETOA
Oliskohan moottori ollut hiukan jumis,saa nähdä kauanko toimii.
KIITOKSIA TIEDOISTA,OLI TAAS HYVÄÄ TIETOA