Kohtalainen ajokunto saavutettu elokuussa 2014. Leima tuli ensi yrittämällä vajaata päivää ennen Nordisk Motorshow'ta. Kun otetaan huomioon kesälauantait suljettuna olevat konttorit, niin puolta tuntia ennen deadlineä oli paperit kourassa. Hyvä ettei jäänyt viime tippaan...
Matka konttorille (Porvoo-Tampere) oli oma episodinsa - yksi kesän kuumimpia päiviä ja ärjy talvitermostaatti pudottivat matkavauhdin 70 km/h tuntumaan, säännöllisine jäähdyttelytaukoineen. Katsastukseen varattua aikaa piti muuttaa kahteen kertaan. Kiitos vaan Tampereen Plus-katsastuksen henkilökunnalle kärsivällisyydestä.
Ed. postauksen jälkeen on projektialbumiin ilmaantunut viitisenkymmentä kuvaa teksteineen, lähinnä mökin pihalla tehdyistä remppauksista. Sisemmän vetarin gummin vaihtoa, testiajoa, lämpöongelmia, termostaatin kotelon umpijumittuneita pultteja ja muuta jännittävää. "Vaikeuksien kautta kohti uusia vaikeuksia", vai miten se nyt meni.
Tuossa kutakuinkin viimeisin kuva tältä erää.
Loputtoman tuntuisten monsuunisateiden lisäksi käyttöauton moottorinvaihto ja katsastusremontti hitsauksineen aiheuttanevat jnk verran taukoa tämän rojektin etenemiseen. Voi olla että Botniaringilläkin joutuu käymään, sekin on taas yksi parin viikon loma viippatyömaalta.
Laittelen sitten taas tänne uppia, jahka jotain tapahtuu. Ehkä vasta kevväämmällä.
Joskopa sitä jo jotain delivery-palikkaakin alkaisi asentua. Maalitkin on jo hankittu, tela oli hyllyssä valmiina. Samoin koritinat takaloksujen ja osien pelastamiseen.
terv. jt
(619 lukukertaa monologilla tässä vaiheessa)