Kysymys jarrupaloista?
Kysymys jarrupaloista?
Koskee 900 mallia -88 jossa kässäri takana.
Eli jarrupaloista yleensä:
1 onko alkuperäisessä etupalassa ura keskellä palaa
2 onko Scantech orginaali valmistaja vai kantsisiko Lucas Girling linjalle siirtyä? Tai mitkä yleensä ovat osoittautuneet asiallisiksi.
3 onko takapaloiksi olemassa eri "kovuuksisia", sais olla vaikka pehmeämmätkin. (kilometrien kustannuksella tietty)
Mites hintahaitari esim. Saabin tiskiltä verrattuna keskimääräiseen tarvikehintaan jos ajatellaan kaikki palat eli eteen ja taakse?
Eli jarrupaloista yleensä:
1 onko alkuperäisessä etupalassa ura keskellä palaa
2 onko Scantech orginaali valmistaja vai kantsisiko Lucas Girling linjalle siirtyä? Tai mitkä yleensä ovat osoittautuneet asiallisiksi.
3 onko takapaloiksi olemassa eri "kovuuksisia", sais olla vaikka pehmeämmätkin. (kilometrien kustannuksella tietty)
Mites hintahaitari esim. Saabin tiskiltä verrattuna keskimääräiseen tarvikehintaan jos ajatellaan kaikki palat eli eteen ja taakse?
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä
*
-1797-

-1797-
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
hinnoista
Ostin noin vuosi sitten Lucasin etupalat hintaan 33€ tarvikepuljusta. Tulivat -93 C900:een. Ei moittimista, hinnat tietysti vaihtelevat varmaan +-10€ tarvikepuljusta riippuen.
Niin tekee. Syykuussa 2001 laitoin uudet Brembon laikatT16 kirjoitti:Lucas kuluu yllättävän nopeasti



"Kyllä Luukas oli hyvä saarnamies, mutta autohommista se ei tiennyt paskan vertaa." Sananlasku ties kenen suusta
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Alkuperäiset kestäneet ~150 tkm ja pintaa vielä nelisen milliä tasaisesti kaikissa. Vinkumaan rupeevat vaan niin ajattelin että jos kokeilisi jotain muitakin. Mistä Ferodon paloja, mikä ketju myy niitä? AD ketjun kautta löytyy palat joissa ura poikittain kulutuspintaan nähden, hinta vaan ei kovin kaukana Saabin tiskin takaa myydystä palasta, eli noihin verrattuna valinta kallistuisi alkuperäisiin.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä
*
-1797-

-1797-
Eli onko tämä tulkittavissa niin että ko pala kuuluu alkuperäisenä Saabiin. Vai että Ferodon vakiopala kestää paremmin?T16 kirjoitti:Lucas kuluu yllättävän nopeasti
Ferodo vakio kestää paremmin
Ferodo DS2500 tai EBC Green suositellaan reippaaseen ajoon

*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä
*
-1797-

-1797-