Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätty 9000
Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätty 9000
Kuka tunnustaa omakseen 4.1.05 Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätyn vihreän 9000 Saabin ? Autossa oli peltivanteet ja pölykapselit. Jonkin näköinen kolari ollut, itse en ollut näkemässä kuulin vain työkaverilta detailit ...
Viimeksi muokannut 9000cst, Ke Tammi 05, 2005 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Ne ovat ainakin omasta mielestäni vaaralliset valot, kun ne toimivat vähän miten sattuu.
Yleensähän ne palaa punaisena iltasella (kun ketään ei nokialta päin todellakaan ole tulossa), kun niitä lähestyy, mutta vaihtuu vihreäksi lähelle tultaessa.
Sitten ei huomaakaan jos nokialta tuleekin auto hiljaiseen aikaan , eikä vaihdukkaan vihreä.. tulee joskus kiire

Yleensähän ne palaa punaisena iltasella (kun ketään ei nokialta päin todellakaan ole tulossa), kun niitä lähestyy, mutta vaihtuu vihreäksi lähelle tultaessa.
Sitten ei huomaakaan jos nokialta tuleekin auto hiljaiseen aikaan , eikä vaihdukkaan vihreä.. tulee joskus kiire

Viimeksi muokannut Turbo900, Ke Tammi 05, 2005 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätty 9000
Juu eilen näytti olevan kolarin tyylistä sielläpäin ku ajelin ohi. En sen kummemmin katellu, 2 autoa oli.9000cst kirjoitti:Kuka tunnustaa omakseen 1.4.05 Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätyn vihreän 9000 Saabin ? Autossa oli peltivanteet ja pölykapselit. Jonkin näköinen kolari ollut, itse en ollut näkemässä kuulin vain työkaverilta detailit ...
-
- "Kaasari"
Re: Oulussa teknologiankylän liittymässä mällätty 9000
[, itse en ollut näkemässä kuulin vain työkaverilta detailit ]
joo aina tullaan mainitsemaaan jos jossain on ollut saab tekemisissä jonkin asian tiimoilla(pakoautona..kolarissa ja kaikkein pahin hinattavana)
joo aina tullaan mainitsemaaan jos jossain on ollut saab tekemisissä jonkin asian tiimoilla(pakoautona..kolarissa ja kaikkein pahin hinattavana)