Terve,
mihin asti voi turvallisesti nostaa polttoainepainetta? Autona NG 9-3 ja tavoitteena 4,5bar paineet ja pumpun vaihto.
Onko tämä vielä turvallista vakio polttoainelinjan liitoksille ja jos ei niin mitä tulee tehdä?
Polttoainepaineen nosto
Polttoainepaineen nosto
EX: 9³SS BioPower
Re: Polttoainepaineen nosto
Eiköhän vähintään 5 bar peruspaineeseen asti toimi ongelmitta. Kokonaispainehan ratkaisee ja ahtopaine tulee olemaan todennäköisesti max 1,5 bar NG9-3:ssa, joten tukissa on 6 bar jos peruspaine 4,5 bar.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Terve,
paineiden nosto olisi taas ajankohtainen. Onko kukaan nostanut B207 koneen PA-painetta? Miten tämä tapahtuu?
Kys. koneeseen en ole löytänyt aftermarket paineensäätimiä ainakaan suoraan bolt-on. 3->4bar pitäisi päästä.
Tuossa vakio suuttimen sumu 3 bar ja 5 bar paineilla:
5 bar
3 bar
paineiden nosto olisi taas ajankohtainen. Onko kukaan nostanut B207 koneen PA-painetta? Miten tämä tapahtuu?
Kys. koneeseen en ole löytänyt aftermarket paineensäätimiä ainakaan suoraan bolt-on. 3->4bar pitäisi päästä.
Tuossa vakio suuttimen sumu 3 bar ja 5 bar paineilla:
5 bar
3 bar
Ruttaamalla säädintä saa nosteltua.
BP-säädin ison hylsyn sisään, toisen pään monttuun vaikka isohko kuulalaakerin kuula, koko höskä ruuvipenkkiin ja rutsruts pari milliä kerrallaan. Sitten takas paikalleen ja testaamaan painemittarin kanssa paljonko nousi paineet. Noin olen muutaman kustomoidun paineensäätimen väkertänyt. :)
Tuossa pikaiseen netistä kaiveltu esimerkkikuva.
http://i268.photobucket.com/albums/jj37 ... GP1866.jpg
BP-säädin ison hylsyn sisään, toisen pään monttuun vaikka isohko kuulalaakerin kuula, koko höskä ruuvipenkkiin ja rutsruts pari milliä kerrallaan. Sitten takas paikalleen ja testaamaan painemittarin kanssa paljonko nousi paineet. Noin olen muutaman kustomoidun paineensäätimen väkertänyt. :)
Tuossa pikaiseen netistä kaiveltu esimerkkikuva.
http://i268.photobucket.com/albums/jj37 ... GP1866.jpg
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Terve,
kiitos vinkistä, mutta hieman liian hasardi minulle. Mieluummin maksan rahaa toimivasta ja suunnitellusta ratkaisusta. Tuleeko kenelläkään mieleen jotain säädettävää paineensäädintä tms. luotettavaa ratkaisua?
kiitos vinkistä, mutta hieman liian hasardi minulle. Mieluummin maksan rahaa toimivasta ja suunnitellusta ratkaisusta. Tuleeko kenelläkään mieleen jotain säädettävää paineensäädintä tms. luotettavaa ratkaisua?
Isompia suuttimia ei voi laittaa?