Imusarjananturin johto
Imusarjananturin johto
Pystyisikö joku käydä vilasemassa omasta NG900 turbostansa mihinkä menee kaapeli anturilta, joka on imusarjan ja sylinterin välissä. Semmoinen isohko imusarjanmuotoinen anturi (levy). Piuhassa on 4 pienempää erillistä sinistä johtoa, johto on melko pitkä joten riittää vaikka helposti akulle saakka.
Saappi NG900 2.0 Turbomaatti
Re: Imusarjananturin johto
Tarkoitat varmaan imusarjan ja kannen välissä, se on lämpölevy ja johtosarja menee jonnekin mistä saadaan kunnolla virtaa, relekeskuksen suuntaan muistaakseni.
Voi sen jättää kytkemättäkin ja ultimaattina poistaa koko lätän koska kuristaa imukanavissa virtausta isommilla stageilla selvästi.
Voi sen jättää kytkemättäkin ja ultimaattina poistaa koko lätän koska kuristaa imukanavissa virtausta isommilla stageilla selvästi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Imusarjananturin johto
mitä se käytännössä sitten tekee? se ei varmaan ollut kyllä kiinni missään kun otin sen pois. se imusarja on vaa ni vittumainen ottaa ja asentaa et pitää vakavasti harkita sen pois ottamista 

Saappi NG900 2.0 Turbomaatti
Re: Imusarjananturin johto
Lämmittää tietyissä tilanteissa (kylmästarteissa) imukanavassa polttoaineen ja ilman seosta. Auttaa päästöjuttuissa jossain päin maailmaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko