Miten muuten LH:t eroavat katittomassa ja katillisessa versiossa, kuin lambdan osalta? Nyt kun uudessa DP:ssä on tarkoitusta varten reikä, heräsi ajatus päivittää omaan autoon lambda-arvoa haisteleva ruisku; voisi(ko) olla seosten puolesta hiukan rauhallisemmin mielin, eikä turhaan ajella rikkaalla.
Onko kokemuksia; onko systeemin vaihto ihan mahdoton homma / mitä pitää ottaa huomioon? (johtosarjat, lisäosat jne)
Autoa vaihtamalla ratkeasisi tietysti moni ongelma, mutta eihän nyt vanhaa uskollista!!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)