Ajattelin tässä kysäistä että mitä pitäisi tehdä kun faijalla on vuoden 84 5-ovinen Saab 900 GLS. Auto on VAIN 190 000 ajettu. Kone kuin uusi, kori ulkoa helmi, huippusisusta. Kaikki hallintalaitteet pelaa moiteetta ja auto on muutenkin aina toiminut kuin sveitsiläinen kello.
Ongelma on alusta. Takalokasuojat ovat sisältä ihan loppu. Takakontista paistaa päivä läpi. Leima loppuu helmikuun lopussa ja leimaa varten pitäisi kaiken tuon hitsaamisen lisäksi vaihtaa jarrulevyt ja palat joka nurkkaan.
Saiskohan tuosta jotain esim. Keltaisessa Pörssissä? Onhan siinä hyviä varaosia vaikka millä mitalla.
Upea satku menossa paalattavaksi. Mitä tehdä?
Upea satku menossa paalattavaksi. Mitä tehdä?
Tämänhetkiset räpsät:
Saab 96 V4 Super RS 1979
Saab 96 V4 Super RS 1979
Myy osiksi / ota kaikki hyvät osat irti ja paalaa?
Eiköhän siitä jotain saa kokonaisenakin.. Ei välttämättä yhtä paljon, kuin osina, mutta toisaalta sun ei tarvitse säilöä mitään hyllyissäs 6kk odotellen rahan valumista sisään pieninä pisaroina.
Eiköhän siitä jotain saa kokonaisenakin.. Ei välttämättä yhtä paljon, kuin osina, mutta toisaalta sun ei tarvitse säilöä mitään hyllyissäs 6kk odotellen rahan valumista sisään pieninä pisaroina.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Jollekulle kun kelpaisi -83 hitsaamaton 5-ovinen kori, niin antaisin ilmaiseksi(paperit ok). Tuskin tarvitsee edes ihan heti hitsata, esim. vetarin läpiviennit on kuin tehdasuudesta.. maali kiiltää eikä ole ruostetta..
kori lähtee keväällä paaliin jollei joku hae ennen.. luukut tosin otan itselle(ainakin konepellin ja takaluukun) kun värikin on käypäinen..
kori lähtee keväällä paaliin jollei joku hae ennen.. luukut tosin otan itselle(ainakin konepellin ja takaluukun) kun värikin on käypäinen..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)