Eli osavaihtoa tekemässä tässä joku päivä, sellasta kyselisin että propun ottaa pois ja valuttaa ne 4 litraa ulos, niin onko joku sen jälkeen koittanut sellaisella "pumppu" systeemillä koittanut imeä vielä tikun reiästä lisää pois? Eli saako sitä kautta sitten ehkä jopa loputkin ulos. Että tietää varata tarpeeks öljyä jos siihen lähtee...
Edit: Eipä sellaisella sen enempää sieltä ulos saa...
Sitten kysellään että minkähänlaiset rattaat tai systeemit laatikossa on? Periaatteessa mistä metallista on sisuskalut tehty? Läträytin nimittäin öljyt astiaan ja tulppa sinne sekaan tietysti, sitten kun tulpan ongin ylös niin siinä oli kaksi isompaa palaa kiinni magneetissa... Vaikutti ihan joltain hiilikuitu teräkseltä, että onkohan ne tullut laatikosta vai astiasta..... Laatikoo kyllä toimii niinkuin pitääkin, vaihteet toimii eikä kuulu ylimääräisiä ääniä kun vaihtaa..... 4 lovinen tomaatti siis kyseessä.
Vaihteistoöljyn vaihto?
Vaihteistoöljyn vaihto?
Aero -01 Farkku
Re: Vaihteistoöljyn vaihto?
Eli lähinnä sotä mietin että oiskohan palaset ollu astiassa jo ennen valutusta että sieltä sitten magneetti ne ois poiminu.... Noin 0,5 sentin levyiset oli ja ehkä sentin korkeet, oli ihan sennäköiset että jostain hammasrattaasta ois voinu lohjeta. Mitään tavallista terästä ei ollut, painoa ei ollut melkein yhtään ja oli silleen graffitin harmaan väriset.
Mitä itse tutkiskellut nyt niin ei tuolla laatikossa vissiin kumminkaan löydy tuollaista, mutta jos joku paremmin osaisi valaista asiaa...
Mitä itse tutkiskellut nyt niin ei tuolla laatikossa vissiin kumminkaan löydy tuollaista, mutta jos joku paremmin osaisi valaista asiaa...
Aero -01 Farkku