Siis mulla seisoi pihassa 2 satkua. vm 83 kaasari ja vm 86 T8 AT. No oli niin paljon projekteja, että ei kaikkija kerennyt ajamaan

Nyt kuiteskin remppasin jarrut ja ajoin ne pojan kanssa Lohjalta Tallinnaan, kun päätin lopetta työt Suomessa ja ruveta Virossa, kotimaassa työttömäksi

. Ihmettelin sitä, että molemmat tuppasivat käymään vähän liian kuumana. No aloitin siitä 83 kaasarisatkusta-vaihdoin jopa syylärin toisen omasta varastosta(lue käytetyn, mutta toimivasta autosta joskus puretun) pesin tiedysti koko systeemin aineella ja termarikin meni vaihtoon. Tappelin aika kauan sen ilmauksen kanssa, mutta lopulta sain omasta mielestäni ilmat pois, mutta kun rupesin ajamaan, niin kuiteskin nousi viisari yli ''keskiviivan'' lämpömittarissa.
Vielä enemmän näin vaivaa siinä turbossa sen ilmauksen kanssa-aina kun avas sen ilmausnipan, niin tuli kuiteskin ilmakuplia. Ja vähän kun kiihdytin, niin rupes viisari nousemaan melkein punaiselle.
Rupee konstit loppumaan(ei tuo pääkän enää toimii niin hyvin kuin lapsuudessa
Siis mikä vois aiheuttaa tämmöisen ja miten sen ilman sais parhaiten pois. Jos kuitenkin auto seisoo ja siinä on kunnon jäähd. neste niin eihän pitäis sen syylärinkän mennä tukkoon. Vai? Kun pesin sitä systeemiä pesuaineella ja vesiletkulla lopulta huuhtelin, niin näyttii ainakin vesi kulkevan ihan hyvin syylärin kautta.
Sitten kysymys ihan muualta: onko T16 virranjakajan ja T8-in alipainesäädin samoja?