Elikkä 9000 2.0TA US vuosimallia -90 kyseessä. Kampiakselin asentoanturin korjaussarjan sain Rikulta ja tänään koitin irrotella kampiakselin hihnapyörää. No eihän siitä mitään tullut. Koitin vanhalla hihnalla ja sorkkaraudalla kaverin kanssa hihnapyörää lukita, mutta periksihän se antoi. Sitten pistin pitkän vääntimen jumiin lattiaa vasten ja koitin startilla pulttia auki mutta ei. Saamieni tietojen mukaan pultissa olisi ihan oikeankätinen kierre, toiseenkin suuntaan yritin vääntää mutta kun ei sitä hihnapyörää saanut lukittua kunnolla.
Mitäs jippoja tuohon voisi käyttää, vai pitääkö rälläköidä hihnapyörä palasiksi
Viimeksi muokannut sarka, Su Marras 16, 2014 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850