Vesa67 mm. putsasi femmastani sihdin ja öljypohjan yms., jonka jälkeen koeajolla huomasi Amulin olevan korkealla. Etsittiin imuvuotoja, ei löydetty. Tsekattiin softa, oli OK. Tänään poistin bypass valve moden ja palasin
 in alkuperäiseen sydemiin. Samalla vaihdoin lisää letkuja silikoonisiin, vanhat vaikuttivat olevan ihan OK. Koeajon jälkeen Amul edelleen yli 800? Uhkaako mäntäpistiäinen?
 in alkuperäiseen sydemiin. Samalla vaihdoin lisää letkuja silikoonisiin, vanhat vaikuttivat olevan ihan OK. Koeajon jälkeen Amul edelleen yli 800? Uhkaako mäntäpistiäinen?Vesa epäili piilevää imuvuotoa (puhaltamalla ei löytynyt) tai polttoaineen saannin ongelmaa. Tankissa E85:ta (jolla ajanut nyt n 1,5 tkm), polttoainepumppu puoli vuotta vanha Bilteman 52-200:nen, pa-suodatin vaihdettu viime kesänä.
Mistä mahdollisesti kannattaisi etsiä vikaa? pumppu? suodatin? lambda? letkut?
Auttakee!


