...

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"

...

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
koistha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja koistha »

Minua taas kiinnostaisi laittaa oikea haineväantenni tyhjien kuorien tilalle. Kukaan ei vaan ole vielä osannut sanoa onko autossa esim. jonkin matkaa antennijohtoa olemassa vai ei. Joka tapauksessa hainevässä ei ole muuta kuin kuoret.
Autossa on tällä hetkellä tuulilasissa sellainen patukka-antenni vaan en oiken pidä sen kuuluvuudesta. Farkussa se on joissain tilanteissa turhan suuntaava....
Saabin oma hainevä osoittautui 9-3:ssa sen verran hyväksi, että mielelläni sen vaihtaisin sellaisen katolle, jos vain kustannukset eivät karkaisi kattoon.
koistha
"Hölösuu"

Länsiauton varustelija kertoi tuon saman jutun. Kun laittelin HF-sarjaa paikalleen, niin vasemmassa nipussa oli radioon menevä liitin mutta antennin päätä en löytänyt. Tosin en viitsinyt etsiäkään kunnolla sen jälkeen kun olin huomannut ettei hainevässä ole mitään sisällä.

Farkussa tuon antenni vetämisen suurin homma taitaa olla kattoverhoilun purkaminen ja paikoilleen laittaminen ehjänä...
koistha
"Hölösuu"

Antenni näyttäisi maksavan Elkpartsilla 112 puntaa eli veikkaisin kyllä Suomen hinnan menevän lähemmäksi 200:a euroa. Vai oliko tuo noin 100 euroa tieto ?
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
koistha
"Hölösuu"

Re: Hintava

ng900aero kirjoitti:No jo on antennilla hintaa 8O Olen kiinnostunut ostamaan tuollaisen tyhjän evän, mikäli joltakulta jää ylimääräiseksi. Jotenkin toopen näköinen tuo vanha antenni, vielä pallokin päässä :D
Tuo tyhjä eväkin maksoi jo 37 puntaa Elkpartsilla.....8O
ng900aero kirjoitti: No tämä nyt oli taas tälläistä hifistelyä, mutta joka tapauksessa olen tämän tästä saanut antennia suoristella, pian lienee poikkikin.

Tuon takia se hainevä onkin hyvä juttu. Ei tarvitse muistella esmes pesuun mennessä onko antenni pois katolta vai ei. Ja kaiken lisäksi hainevän sisällä on varsin hyvin kuuluva antenni.
Vastaa Viestiin