Liikkeelle lähdön vaikeus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

Liikkeelle lähdön vaikeus

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

Hei arvon saabi tietäjät ja muut kanssa sairastajat...

Liikkeelle lähdöissä ja keskusta nopeuksissa vauhtia otettaessa tuntuu että joutuu tota poljinta painaa aika ronskisti että mitää tapahtuu.. Varsinkin nuo liikkeelle lähdöt tuntuu jotenkin tahmeilta melkein auto jopa kyykkää...

Jostai toisaalta muistaakseni luin että tuota pystytään helpottamaan softaa muuttamalla. Oliskohan ollu kaasupoljin kartoista tms puhetta. onko tää enemmän ajettujen vikaa eli kulumaa vai onko ihan yleistä?

E. Vai onko vika polkimen käyttäjässä? :?
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Liikkeelle lähdön vaikeus

Viesti Kirjoittaja suapas »

Veikkaisin läppäkotelovaivoja... Kuluneeseen voi koittaa toleranssilaajennusta, eli tekillä.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Liikkeelle lähdön vaikeus

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jos sitä softaa ei ole tällä välin sorkittu niin kyllä siellä poljinkartassa kerrointa on. Olisko rautavikaa jossain...
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin