oikeestaan kaikki toimimattomasta tankin mittarista jumiutuneisiin jarruhin jos meinaat sen niinku äkkisältään ns keveittään leimalle talutella
loota kyrpiintyy n. viikon ajon jälkeen kun ruoste pääsee jauhaantumaan laakereiden lävitse, ihan sama vaihdatko nyt öljyt vaiko sitten lootaremontin jälkeen
sama homma melkein koneen kanssa voi toimia jopa kuukauden vaikka vaihtaa jölyt.
seisoessaan ne ei parane koskaan
jarrulevyt pitäs ettiä eteen, voi olla että ovatten jo ruostuneet katsastuskelvottomaksi, samoin männät pitää stekata jarruista
takajarruja purkaessasi katkot kumminkin takaputket joten ne pitää uusia samalla kuin sylkytkin
muutenhan se ei tarvi kuin akun kiinni ja pam,tosin vähän 600 paperia millä kehnää käret tikkiin ellei viitsi 5 euroa investoida kärkiin ja saabistihan ei investoi vielä kun ei ole tietoa pelaako koko värkkikään edes.
tankki luonnollisesti on tyhjä joten se voi olla pienessä pittingissä ja sieltä ei bensa tule kuin hetkittäin koneelle asti mallikkaasti.
pensapumppu on kuivunut seisoessaan joten ennen starttausta pieni tilkka sanoi punahilkka suoraan suoneen hevosruiskulla eli kaasarista letku irti ja siitä pensaa pumpulle päin. samalla tullaan asentaneeksi väliaikainen pulloruokinta pumpulle alkustartin varmistamiseksi sekä tankkilinjan kroonisen tukkeutumisen vuoksi.
kytkintä ei sietäs painella, se jää kuitenkin pohjaan mutta jos on urheilumieltä niin käynnistelee sen tallissa ja sitten kun kone toimii starttaa ykkösellä liikenteeseen niin saa sen ainakin ajamalla ulos.
käsijarrua emme suosittele vedettäväksi edes koe mielessä, saataa jäädä jarrut nahnikkaaseen ja pahin skenaario on se että pinta irtoaa kengästä ja asettuu poikkiteloin mielen osoituksellisesti rummun ja kengän väliin ja silloin on sisässä sekä rahat että kanki.
muuten näkisin että toivoa voisi olla rojektissa onnea ja siunausta uudelle autolle
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,