No nyt on taisteltu moisen järjestelmän kanssa! Alun perin autossa oli vasen etuanturi vaihdon tarpeessa! Herjaili techkillä että pitäis opettaa anturit! Vaihdoin vasemman etuanturin!
Opetin vaihdon jälkeen anturit ja järjestelmä oli tyytyväinen!
Siinä vaihdon yhteydessä huomattiin että anturin päiväys oli 08 ja kilometrit oli yli vaihtorajan!
Eli hommasin antureita lisää ja eikun anturit kiinni ja opettamaan!
Mutta eipä onnistunut homma! Alkoi herjaamaan sidissä erroria! Katsoin techkillä ja errori oli C075D 00
Eli anturi ei toimi!
Katsoin techkillä anturikohtaista tietoa. Tech kertoi että toisessa takapyörässä oli 5 bar paine ja - 50 lämpöä. Ja toisessa takapyörässä 0 bar eikä paineen muuttaminen vaikuttanut anturin antamiin arvoihin! Etupyöristä tuli oikea arvo techkiin!
Reklamoin anturin myyjää! Sainkin 2 uutta anturia takuuseen! Ja eikun vaihtamaan antureita takapyöriin!
Ja vituiks meni! Vaihdon jälkeen kyllä toinen takapyörä näytti oikeaa arvoa, mutta toinen näytti 0 bar!
Eikä järjestelmä tietenkään moiseen tyytynyt! Eli herjat sidiin!
Homma rupes riivaamaan ja menin techkin kanssa huoltsikan pihaan ja laskin rengas keralaan painetta pois!
Tuolos oli mielenkiintoinen! Laskin vasemmasta takarenkaasta painetta ja tech näytti että oikeasta eturenkaasta hävis painetta. Kun laski vasemmasta eturenkaasta painetta tech näytti, että vasemmasta eturenkaasta hävisi painetta. Eli se meni oikein!
Kun oikeasta eturenkaasta laski painetta tech näytti ,että oikeasta takarenkaasta hävis painetta.
Lopuksi laskin oikeasta takarenkaasta painetta niin tech näytti ettei mistään hävinnyt painetta!
Tänään vaihdettiin sitten se oikean takapyörän anturi ja eihän se mitään auttanut! Sama homma erroria tauluun!!!!
Ei kun uutta matoa koukkuun:) mulla oli vielä 4 anturia jotka olin varrannut kesä vanteisiin.
Vaihdettiin sitten kaikki anturit! ja sitten techkillä opettamaan antureita! Opetus meni taaskin läpi niin kuin joka kerta oli mennyt! Mutta anturikohtaista tietoa katsottuna tech näytti, että vasen takapyörä oli nolla bar!
Mikäs tässä nyt oikein mättää! Eihän 10 anturia voi olla viallisia?
Eikä ohjausyksikkö, koska se alunperin hyväksyi sen yhden anturin vaihdon!
Tpms
Tpms
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Tpms
No niin ! Nyt homma on kondiksessa. Repullinen meni Kiinan atureita ennen kuin saatiin järjestelmä tyytyväiseksi!
Aika huono laatuisia nuo kiinan anturit on! Tosin ei ne maksakaan paljon mitään orkkikisiin verattuna!
Aika huono laatuisia nuo kiinan anturit on! Tosin ei ne maksakaan paljon mitään orkkikisiin verattuna!
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.