
ng900 sammuilee
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 23:43
ng900 sammuilee
Eli saabi sammuu varottamatta eikä lähde enää käyntiin tai edes lupaa mitään. Sitten yks kaks vaikka parin tunnin päästä lähtee käymään ekalla yrityksella ja saattaa toimia vaikka miten pitkään ennenkuin taas sammuu. Aina sammunut risteykseen tultaessa tyhjäkäynnillä. Eilen oltiin menossa hinaamaan tien varresta mutta lähtikin käyntiin ja ajoin kotiin
Vaihdettu tulpat, pyörijä ja virranjakajan kansi ja johot ja liittimet putsattu elektroniikka sprayllä. Ja sillon kun käy niin käynti ihan oireetonta ja lähtee heti käyntiin. Voisko puola tehä tollasta?? Kai se pitäis vikakoodit käydä lukemassa...

Re: ng900 sammuilee
Jos ei lämpinänä starttaa eikä kierroslukumittarin neula hievahdakaan startilla pyöritettäessä niin kampiakselin asentoanturin ongelmalta kuulostaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 23:43
Re: ng900 sammuilee
Joo vähän vaikuttais että just lämpimänä ei käynnisty. Nyt aamulla pakkasessa kokeilin nii heti lähti käyntiin. Käytin hetken että lämmöt nous vähän ja sammutin niin ei enää lähe. Vois varmaan toi kampiakselin asentotunnin olla kun muutenkin toi kierrosluku mittari välillä sekoilee. Ei kyllä startilla pyörittäessä nouse kiekat yhtään, vasta sitten kun lähtee käyntiin jos lähtee
-
- "Kaasari"
- Viestit: 28
- Liittynyt: Pe Tammi 01, 2016 23:43
Re: ng900 sammuilee
Kampiakselin asento tunnistin vaihdettu ja saappi toimii taas
Ei muuta kun kovaa ajoo ja uusia vikoja oottelemaan
Kierroslukumittarissa vissiin vielä jotain kosketushäiriöö kun ei aina toimi.

