04 mallin jölyloukko

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8112
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

04 mallin jölyloukko

Viesti Kirjoittaja mestari »

kukas muistaa 04 mallin eli sen missä natsa menee lohkosta öljytilaan olevan loukon lähdöt?
laturin vierestä lähtevä putkilähtö...mihin sen pitäs olla yhteydessä?
entäpä takaisku venttiili kobralta-----loukkoon kummpin päin pitäs ilman kulkea
entäpä takaisku kaasuläpän runko-----loukko kummin päin? luulisi että vetäisi ilmaa kampikammiosta läpällepäin

miksi tässä mallissa on 2 erillistä osastoa jotka ei ole yhteydessä toisiinsa eli
kobralta ja vent kopalta tulee letkut omaan lohkoon ja kaasuläpältä siihen toiseen ja siitä suora lasku takaisin öljytilaan jos nyt oikein sitä tulkitsin kun suoritin ns teknistä avausta aiheesta
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 8112
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

Re: 04 mallin jölyloukko

Viesti Kirjoittaja mestari »

onko 04 mallisten konepellit hitsattu kiinni? :D
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: 04 mallin jölyloukko

Viesti Kirjoittaja suapas »

Eipä ole pihassa 04 mallia,mutta suapistin raamatusta löyty infoa...
http://aijaa.com/yP8zb3 ja
http://aijaa.com/LRkryH
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Vastaa Viestiin