Kaverilla on tuollainen V6t -femma ja kun uudessa duunissaan ei ole tolppia, on kuulemma lämpöpoltin alkanut houkutella. Vinkkelikoneisessahan pitäisi oleman valmiina taukolämppäritoiminto kiertovesipumppuineen ja SID ymmärtääkseni pienellä techittelyllä hanskaa ajastelut, eli maalaisjärjellä ajatellen asennuskohteen pitäisi olla suhteellisen otollinen lämppärin asennukselle. Vielä jos polttoaineen lainaa paluukierrosta, saattaisi hommasta päästä kohtuullisen järkevällä budjetilla.
Onko kukaan asentanut tai tutustunut syvällisemmin bensalämppärin asentamiseen V6t:hen (bensakone siis)? Onnistuuko Saabin vakiopalikoiden hyödyntäminen ja tällä kustannusten vältteleminen kuinka hyvin?
Webaston asennus V6t:hen
Webaston asennus V6t:hen
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla