2.0T tyhjäkäynti korkea lämpöisenä

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Signum 2.0T
"Ruisku"
Viestit: 137
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 13:07

2.0T tyhjäkäynti korkea lämpöisenä

Viesti Kirjoittaja Signum 2.0T »

Eli otsikossa ongelma.

lämpöisellä koneella tyhjäkäynti 1400-1500rpm ja ei kumminkaan aina.

myös jämerä ilmiö on se kun käy tyhjäkäyntiä 1500rpm ja lähdet liikkeelle niin sammuu, vähän niin kuin tukehtumalla.

toinen juttu mikä taitaa liittyä samaan ongelmaan on ajotietokoneen näyttämä hetkellinen kulutus, voi käynnistäessä näyttää tyyliin 196 litraa ja vaikka valoihin pysähtyessä voi näyttää lähelle 400litraa. nämä siis sellaisia että näyttää normaaleja lukemia mutta ihan sekunnin heittää mitä sattuu.

itse tuossa miettinyt voisko syypää olla kampiakselin tunnistin?

niin ja kaasuläppä kotelo on uusittu hiljattain ja imu vuodot tuli paineistamalla testattua.
Insignia 2.0 Turbo sport OPC Line, Mokka 1.4T Cosmo & Vectra GTS
Ex Vectra GTS Biopower
Vastaa Viestiin