
Toki tuo pala lähti varmasti irti siinä kohtaa kun männästä vittupihdeillä painoi, mutta halkihan se on ollut jo ennemmin.

Alkavia halkeamia ojan puolen männässä näkyy ainakin klo 12, klo 10 ja klo 7 kohdilla.
Tiedä sitten noiden halkeamien vaikutuksesta jarrujen päälle jäämiseen tai vinkumiseen, ennemmin taitaa vaikuttaa liukutappien puhtaus ja rasvaus, mutta tulipahan vaihdettua molemmin puolin männät.
Motonetin korjaussarjassa tuli teräksiset männät, jotka melko varmasti aiheuttavat jotain muita ongelmia tulevaisuudessa, mutta eipähän ainakaan halkeile. Ja se mätänetin korjaussarjan (sen missä on mäntä) pölytiiviste on perseestä, sitä ei saanut pysymään päällä millään. Tiivistesarjan pölykumista ei oo varmuutta, mutta tuossa männällisessä sarjassa pölykumissa ei ollut metallista rengasta satulan puolella, jolloin sitä ei pidä paikallaan mikään.