Saab outlet:ssa myytävät ajovalot

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Saab outlet:ssa myytävät ajovalot

Viesti Kirjoittaja pevi »

Onko kellään tietoa minkä valmistajan ajovaloumiot on myynnissä Saab outlet:ssa.

Väittävät niiden olevam OEM-tasoa, mutta olisi kiva koittaa löytää niitä jostain muualta hiukan edullisemmin. Itsellä olisi tarvetta ainakin kolmeen umpioon.
Lisäksi näyttäisi oiekanpuoleinen olevan jo loppunut varastosta.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5259
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Re: Saab outlet:ssa myytävät ajovalot

Viesti Kirjoittaja Risto »

Kuvassa näkyy Depo-teksti lasissa.

Kuva
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Re: Saab outlet:ssa myytävät ajovalot

Viesti Kirjoittaja pevi »

No niinpä näkyy

Ei taida sitten olla luvattua laatua :roll:

viewtopic.php?f=12&t=174977&p=1177300&h ... t#p1177300
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: Saab outlet:ssa myytävät ajovalot

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Ei kyllä verrattavissa OEM laatuun.. :? Joskus hommasin käytettyjä orkkiksia käyttikseen kun tiesin et depo ei anna valotehoa samanlailla läpi..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Vastaa Viestiin