Nurmijärvi-Oulu-Nurmijärvi

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Saabikas

Nurmijärvi-Oulu-Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Lauantaina olisi tarkoitus lähteä auton hakuun. Lähempää ei löytynyt joten pitää ajella ihan Ouluun saakka:) Tulipa tuossa vain mieleen, että mikäli joku tarvitsee kyytiä varaosille tms. pohjoiseen tai siihen matkan varrelle niin autoon mahtuu. Ja kyllä, Oulu on pohjoisessa:)
Peter A
"Turbo"

Helsinki-Jyväskylä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja Peter A »

Saabikas kirjoitti:Lauantaina olisi tarkoitus lähteä auton hakuun. Lähempää ei löytynyt joten pitää ajella ihan Ouluun saakka:) Tulipa tuossa vain mieleen, että mikäli joku tarvitsee kyytiä varaosille tms. pohjoiseen tai siihen matkan varrelle niin autoon mahtuu. Ja kyllä, Oulu on pohjoisessa:)
Tuli tässä mieleen, että itse sovin tänään Saab-kaupoista Jyväskylässä perjantaina 14.4.2005. Itse olisin kyytiä vaille (muuten joutuu maksamaan 50 eur junalipusta) Jyväskylään, ja vastavuoroisesti taas kyydissä pääsisi lauantai-iltapäivänä Helsinkiin. Olen tietty valmis osallistumaan matkakustannuksiin :)

Yv:tä saa laittaa. Tai sähköpostia peter@ppmedia.fi. Tai soittaa, 045-131 2627.
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

perjantai-iltapäivisin pääsee mun kyydissä Turusta Jykylään ja maanantaiaamuisin takaisin. Kannattaa aina kuitenkin kysästä etukäteen mahdollisista ja varmoista aikataulumuutoksista.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin