Moro kanssa saabistelijat. Ilmeni allekijotuksen satkussa rötäämistä ahdoilla. Tulppia vaihteassa oli 2 sylinterin tulppa musta noesta ja kun suuttimen vaihtoi 2 sylinteristä ykkös sylinteriin, alkaa sen tulppa nokeutumaan ja sama rötääminen jatkuu, eli suutin vika. Sytytys puoli uusittu kokonaan: tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan kansi, pyörijä ja sytytyspuola.
Mistä löytyis bensasuuttimet lastutettuun(carlsonin lastu) og900 T16 turboon? väriraita suuttimissa on vihreä. Uutena ei varmaan enää mistään. Ostoilmotus laitettu foorumille.
IP
T16 suuttimet
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
T16 suuttimet
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: T16 suuttimet
Klubin kautta löytyi ehjät suuttimet, kiitokset myyjälle
niitten vaiholla tulppien karkivälin säädöllä ahtaa rötäämättä 1.2 -1.3 bar ja nyt
liikkuu niinku pitää

IP

IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD