Löytyyhän tästä keskusteluja, mutta sitä selvää vastausta en yhteen kysymykseen löydä. Olen etuvetoihin vaihtanut kytkimiä kyllä ihan kerrostalon parkkiksellakin, eli kaikki on kyllä autojen kanssa tuttua. Mutta se kysymys on se, että onko tuo homma absoluuttinen mahdottomuus tehdä pudottamatta apurunkoa alas? Kun tuo auto tuskin montaa vuotta enää on liikenteessä, voisi ottaa riskin ja jättää painelaakerin/työsylinterin vaihtamatta. Eikö sittenkään? Eikö askin ja motin väliin saa kertakaikkiaan sen vertaa tilaa, että edes levyn ja asetelman pystyisi siitä vaihtamaan?
Ei se työn määrä pelota, mutta ainoa paikka tehdä on oikeastaan kotipaikalla viikonloppuina, 250 kilsaa kotoa. Tarttis oikeasti käytännössä yhdessä päivässä saada tuo tehtyä, tai alkaa hinta nousta kun pitää vielä töistäkin ottaa vapaata
Niin, ja auto siis 2.0 vapari. Sentään se versio, jossa lienee kaikista vähiten tavaraa moottoritilassa
