Pamahti katukiveykseen luisussa ja apurunko vääntyi. Onko mitään ohjeita uuden vaihtamiseen? Itse ajattelin tehdä seuraavasti:
1. Iskarit pois
2. Jouset pois
3. Letkut ja vaijerit yms. pois
4. Kiinnikepultit (2kpl) pois
5. Koko paska alas
Mietityttäviä asioita:
-Kiinnikepultit jumissa
-Kumiholkit jumittaa (en saa pudotettua apurunkoa)
-Mistä saa uudet holkit tilattua?
Taka-apurungon vaihto
Re: Taka-apurungon vaihto
Helppo nopee homma(periaatteessa)
Tein saman tutulle pari kk sitten(virhe), aikaa saa meneen Jos rupee kikkaileen..
Fixukselta saa puslat, kannattaa varata myös jarruletkut ja putket myös, liitokset kuskin penkin alla, samalla työllä uusi käsijarruvaijeri jos ei ole just vaihdettu..
Jarrukilvetkin voi olla rapeet.. fixukselta saa nekin
Ilmaus ruuvitkin saattaa mennä poikki..
Tein saman tutulle pari kk sitten(virhe), aikaa saa meneen Jos rupee kikkaileen..
Fixukselta saa puslat, kannattaa varata myös jarruletkut ja putket myös, liitokset kuskin penkin alla, samalla työllä uusi käsijarruvaijeri jos ei ole just vaihdettu..
Jarrukilvetkin voi olla rapeet.. fixukselta saa nekin
Ilmaus ruuvitkin saattaa mennä poikki..
Re: Taka-apurungon vaihto
Just kun nuo puslat vaihdoin omaan, niin niistä ei tartte murehtia. Siellähän on mutteri toisella puolella, joten sitä pääsee voitelemaan. Tässä ei ole pelkoa siitä että pultti katkea ja puolet jää johonkin korin uumeniin. Pakoputkea pitää irroitella että saat kuskin puolen pultin ulos. Ja puslathan on muovikuorella, joten ne on helppo vaihtaakin samalla, eivätkä muutenkaan takertele tuolla kolossaan. Pikkasen avittaa rengasraudalta niin tipahtaa nätisti pois.
'01 9-3 2.0 turbo