Eli ensiksi hieman auton historiaa
Kyseinen kulkupeli on Saab 9000 CD autom. Tbo -88
tehdyt "muutokset"
- Modattu APC-boksi (samalla laitettu nakuvalo)
- 3" DP
- Asennettu Bleed venttiili
ja kysymys kuuluukin onko kenelläkään hajua mitä maksaa kyseiset "herkut" paikallisessa valuutassa
1. Isompi Turbo
2. Isommat suuttimet
3. Isompi välijäähdytin
Kun mikään ei tunnu riittävän
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Laatikon kestävyys saattaa joutua koetukselle, jos tulee liikaa tehoa. Tai ei liika teho sitä riko, ellei sitä käytä... Tonnarin tomaatti kestää kai sen 330 Nm vääntöä, viisaammat korjatkoon, jos meni metsään...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Hinnat riippuu siitä mikä on tavoite teholle? Ainakin turbon osalla.
2. 80-160€/kpl (uudet)
Tomaatin raja 400Nm, joka tulee vastaan näköjään aika nopeesti
IMHO: Karkeesti sanoen 300hp jälkeen alkaa tarvimaan jo muidenkin osasten osalta vahvistuksia (ei haittaa vaikka alustasta aloittais ennen moottoriin koskemista).
V-M
2. 80-160€/kpl (uudet)
Tomaatin raja 400Nm, joka tulee vastaan näköjään aika nopeesti

IMHO: Karkeesti sanoen 300hp jälkeen alkaa tarvimaan jo muidenkin osasten osalta vahvistuksia (ei haittaa vaikka alustasta aloittais ennen moottoriin koskemista).
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135