Siis tuossa viikolla tuli käytyä muutamaan kertaan työasioilla jalostamolla ja siellä portin pielessä oli hieman laitettu 900 ässä. Luultavasti -90, rekkari FA....Maskissa ei verkkoa ja välijäähdytin näkyi, näytti paikalleen tehdyltä? Piti tietysti auto käydä kiertämässä;) Ko. autoa ei ainakaan aikaisemmin ole tuolla näkynyt.
Lisäksi viime viikolla saman näköinen auto tuli vanhalla Tampereen tiellä vastaan. Kiihdytti aikas reippasti Turun suuntaan Liedosta tullessa....
Voi tietysti olla, että olivat eri auto.
Tuntomerkit kertoisi että olis kyseessä mun pirssi! Jalostamolla ollaan hommissa ja liedossa sijaitsee talli että sieltä liedosta ollaan tultu. 90-vm ässä jossa ei verkkoa maskissa.
T: S
Olen itsekin jalostamolla töissä ja olen itse kanssa muutaman kerran käynyt sen punaisen ässän renkaita potkimassa. Hieno peli! Pari kertaa olen tullut härkämäen liittymästä alas kyseisen auton taakse, hyvin vaikuttaa liikkuvan. Mun saabi on siellä urakoitsija alueen parkkiksella.
Eli oikein siis olen katsonut.. Pisti vaan silmään kun just hommasin itselle kakkosautoksi saman värisen ässän. Tule joskus Turun seudun potkiaisiin jos ehdit.
Itsekin asustelen nykyään Liedossa, mutta on näemmä jäänyt tuo paikkakunta tästä klubin tunnuksesta muuttamatta:)