Hei,
2004 Aero Femman etukelkan alkuperäiset puslat alkaa olla loppu. Laitanko alkuperäiset vai Powerflexin uretaanit? Kokemuksia uretaanipuslat eteen laittaneilta olisi kiva kuulla. Pelkona että tulee liian kova "kivireki".
Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Maalis 19, 2020 20:22
- tonnaritomppa
- "Aero"
- Viestit: 418
- Liittynyt: Pe Heinä 25, 2014 11:26
Re: Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
vakioon iha vaan laadukas tarvikepusla
OG 9-3 Aero 476hv/588nm
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24610
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
Omaan femmaan vm03 automaatti vaihdettiin takimmaiset urtsi versioon. Ei havaittu lisääntynyttä tärinää.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
Uretaanisessa on sekin hyvä puoli (helpomman asennuksen lisäksi) että se kestää sitten auton loppuiän, varsinkaan tarvikevalmistajan vakiomallisen osalta en menisi takuuseen.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA
Re: Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
Omaani laitoin powerflexin uretaaniset ( violetit ) takimmaisiksi pusliksi ja en kyllä ole havainnut eroa, tietynlainen vaeltelu ajaessa loppui kun olivat omasta aivan loppu.
Viimeksi muokannut OlliHarju, To Huhti 24, 2025 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2005 9-5 2.0T Käyttis
2000 9-3 2.0i Odottelee parempia aikoja
2002 9-5 2.0t Varaosarakkine
Ex: 2003 9-5 2.3t
2000 9-3 2.0i Odottelee parempia aikoja
2002 9-5 2.0t Varaosarakkine
Ex: 2003 9-5 2.3t
Re: Etuapurungon puslat Uretaani vs Original (Aero)
Aroon laitoin kaikki kuusi uretaanisina (Powerflex siniset), en tykkää.
Ajo-ominaisuudet hyvät, mutta moottorin värinät tulevat liikaa läpi tyhjäkäynnillä, ovitaskuissa ei voi säilyttää mitään kovaa tavaraa
Vähän nuo puslat on pehmentyneet muutamassa vuodessa, parin vuoden kuluttua värinät on ehkä vakiopuslien tasolla
Ajo-ominaisuudet hyvät, mutta moottorin värinät tulevat liikaa läpi tyhjäkäynnillä, ovitaskuissa ei voi säilyttää mitään kovaa tavaraa

Vähän nuo puslat on pehmentyneet muutamassa vuodessa, parin vuoden kuluttua värinät on ehkä vakiopuslien tasolla

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen