Jako paikalleen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Jako paikalleen

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Kuinka laitetaan, WIS neuvoo vaan laittamaan alakerran 0 -merkkiin ja nokkapyörät merkkiin kans, onko mitään spesifimpää ohjetta? Kun tuosta halvatun rakkineesta ei näe edes koko vauhtipyörää, missä muualla ne merkit voivat olla?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Jos ei vauhtipyörää näe niin koneen saat "merkkiin" myös hakemalla ykköspyttyyn paukun kohdalleen.
Eli yläkuolokohta, mielellään heittokellolla, jos sellainen on.

Nokka-akseleista ei ole sen kummempaa tietoa, löytyykö netistä mitään...
Kai niissä aika yleinen käytäntö on se nokka-akselin pukin ja nokkapyörän merkkien kohdistaminen.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

9-5T kirjoitti:1 ja 4 yläasennoissaan
kampiakselin hihnapyörän merkki jakopäänkotelon merkkiin
nokka-akselien merkit laakerikansien merkkeihin
1 imu ja pako kiinni

moottori/perusmoottori/jakari/nokka-akselien asetus kampiakselin suhteen.
Kiitokset neuvoista, eli sisälokasuoja irti, tuonne hihnapyörälle ei muuten taida olla näköyhteyttä?

Edit: nyt jako on kaiketi paikallaan..olipas hyvä kun lähdin tuota tutkimaan, oli yksi moniurahihnan ohjainpyöristä aika ihmeellisesti laitettu, se on jotenkin liian sisällä, hihna vasta siihen vain reunaltaan, sieltä puuttuu kaiketi jokin holkki tms, välistä. Täytyy kehittää jokin patentti tuohon.
Edit: väärä diagnoosi, ylin rulla oli lähes tippumassa, taas italiaanot ovat huithapeloineet, täytyypä kiristää kaikki näkyvät ruuvit joihin ovat saattaneet koskea.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin