Jako paikalleen
Jako paikalleen
Kuinka laitetaan, WIS neuvoo vaan laittamaan alakerran 0 -merkkiin ja nokkapyörät merkkiin kans, onko mitään spesifimpää ohjetta? Kun tuosta halvatun rakkineesta ei näe edes koko vauhtipyörää, missä muualla ne merkit voivat olla?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jos ei vauhtipyörää näe niin koneen saat "merkkiin" myös hakemalla ykköspyttyyn paukun kohdalleen.
Eli yläkuolokohta, mielellään heittokellolla, jos sellainen on.
Nokka-akseleista ei ole sen kummempaa tietoa, löytyykö netistä mitään...
Kai niissä aika yleinen käytäntö on se nokka-akselin pukin ja nokkapyörän merkkien kohdistaminen.
Eli yläkuolokohta, mielellään heittokellolla, jos sellainen on.
Nokka-akseleista ei ole sen kummempaa tietoa, löytyykö netistä mitään...
Kai niissä aika yleinen käytäntö on se nokka-akselin pukin ja nokkapyörän merkkien kohdistaminen.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
Kiitokset neuvoista, eli sisälokasuoja irti, tuonne hihnapyörälle ei muuten taida olla näköyhteyttä?9-5T kirjoitti:1 ja 4 yläasennoissaan
kampiakselin hihnapyörän merkki jakopäänkotelon merkkiin
nokka-akselien merkit laakerikansien merkkeihin
1 imu ja pako kiinni
moottori/perusmoottori/jakari/nokka-akselien asetus kampiakselin suhteen.
Edit: nyt jako on kaiketi paikallaan..olipas hyvä kun lähdin tuota tutkimaan, oli yksi moniurahihnan ohjainpyöristä aika ihmeellisesti laitettu, se on jotenkin liian sisällä, hihna vasta siihen vain reunaltaan, sieltä puuttuu kaiketi jokin holkki tms, välistä. Täytyy kehittää jokin patentti tuohon.
Edit: väärä diagnoosi, ylin rulla oli lähes tippumassa, taas italiaanot ovat huithapeloineet, täytyypä kiristää kaikki näkyvät ruuvit joihin ovat saattaneet koskea.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98