satkun syylärin flekti ei toimi

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tuomas
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: To Touko 08, 2003 14:08
Paikkakunta: Espoo/Nummela

satkun syylärin flekti ei toimi

Viesti Kirjoittaja tuomas »

Mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään, kun ilmastoinnilla varustettu satku (-84 T8) ei tahdo pyörittää kumpaakaan flektiä missään tilanteessa.

Seuraavat on testattu:

-termostaatin piuhat kun oikosulkee, sulakerasiassa naksahtaa rele
-johdot tuntuisivat kytkärin mukaan toimivan kuten pitääkin

Taitaa tuo ilmastointi vaikeuttaa vianmääritystä.

Jos jollain on vinkkejä mistä lähteä metsästämään vikaa, niin saa kertoa.

-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Kolmas vaihtoehto on "oikosulkea" ne termostaattianturille menevät johdot.
Flektin pitäisi käynnistyä (avaimen ei tarvii olla virtalukossa)
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Teemu kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on "oikosulkea" ne termostaattianturille menevät johdot.
Flektin pitäisi käynnistyä (avaimen ei tarvii olla virtalukossa)
eiköhän se lue jo tuolla testatuissa...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

mikkoimp kirjoitti:
Teemu kirjoitti:Kolmas vaihtoehto on "oikosulkea" ne termostaattianturille menevät johdot.
Flektin pitäisi käynnistyä (avaimen ei tarvii olla virtalukossa)
eiköhän se lue jo tuolla testatuissa...
Joo ihan totta. Pahoittelen huolimattomuuttani..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Vastaa Viestiin