Juu,että saabismiko sairautta...

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
saab9975
"Ruisku"

Juu,että saabismiko sairautta...

Viesti Kirjoittaja saab9975 »

Täytyy sanoa, että kuin näitä "vanhoja" juttuja selailin, niin tulipa mieleen omakin historia. Ennen "vihasin" saab kuskeja, joskus silloin 70-80 luvulla, tuntu, etä saabistit oli niitä jotka härnäs muita menopelejä. en kuuna päivänä edes unissa ajatellu ajelevani SAABILLA... No, nyt kun mies tuli tiettyyn ikään ja tuskin enää pelaa mikään, niin jopas saabi kiinnosti. Noh, olihan tossa hirvenmetsästykselläkin osuutensa, jos ei oo jeebiä, niin ostetaan 99 saab. Nyt on sekä jeep, että maantieauto.
Nyt vain kun sais pidettyä tuon "jeebin" reilassa seuraavat 30v. Tai sit ostan uudemman saabin...on se vaan niin hyvä vehje, tuo SAAB

#2466=erkki koivisto
M.p.
"Aero"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja M.p. »

Totta. muistan vielä selvästi sen kun pikkupoikana olin hiekkalaatikolla ja puhuttiin autoista niin naapurilla oli audi 80, ja sitten kehuin saabia, että kyllä se on nopea auto, ja tuli äkkiä että Ihan paska, ja minä siitä poraamaan äidille :lol: ...
Saab 99 -83
Saab 90 -85 peltorassi *DÖD!*
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

M.p. kirjoitti:Totta. muistan vielä selvästi sen kun pikkupoikana olin hiekkalaatikolla ja puhuttiin autoista niin naapurilla oli audi 80, ja sitten kehuin saabia, että kyllä se on nopea auto, ja tuli äkkiä että Ihan paska, ja minä siitä poraamaan äidille :lol: ...
tuttua tuttua! pienenä kun leikittiin pikkuautoilla niin muiden isillä oli bemareita ja toyotoja mutta mun isällä oli saab 99 joka oli aina kaikista nopein.. :lol:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

gls kirjoitti:
M.p. kirjoitti:... ja sitten kehuin saabia, että kyllä se on nopea auto, ja tuli äkkiä että Ihan paska, ja minä siitä poraamaan äidille :lol: ...
tuttua tuttua! pienenä kun leikittiin pikkuautoilla niin muiden isillä oli bemareita ja toyotoja mutta mun isällä oli saab 99 joka oli aina kaikista nopein.. :lol:
No todellaki oli Saappi nopee kun olin pojankoltiainen, olihan noissa ysisatkuissa ainaski 200 mittarissa :lol:

Oma "saabismi" tarttui puolivahingossa, kun piti saada parin vuoden tauon jälkeen auto...Kaikenlaisia kikottimia tuli katseltua Pörssistä, mutta sitten löyty ysisatku turbo, jota erehdyin koeajamaan. Se oli siinä.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Porukoilla oli alkuun -79 Saab 900 Combi jonkun vuoden ajan....sen jälkeen ei saabeja ollut... jossain vaiheessa alko pikkasen noi saabit paneen vastaan, tais olla cs:n sekä ng:n myötä... perän muotoilu ei oikein miellyttänyt. Mutta pikkasen ennen auton hankintaa ilmeisesti piilevä saabismi heräsi :D Piilevästä saabismista paras todiste lienee se yksi pikkuauto, viininpunainen Saab 9000 Turbo S... se oli aina yksi suosikeista!!! :lol:
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Vastaa Viestiin