Vihdoinkin "pääsin" kasetin vaihtajien kerhoon. (alla kolmas DI-Saab)
Tosin vika ei ollut ihan tavanomainen kertapoksahdus sillä ainoastaan täyskaasukiihdytyksessä moottorivalo alkoi vilkkua, ja jos kiihdytystä vain jatkoi, niin sitten valo jäi palamaan. Muutoin toimi normaalisti, mutta cruise ei pelannut kun valo paloi.
Tech2 antoi syyksi di-kasetin joka siis vaihdettiin ja ongelma poistui.
Moottorin vikavalo + DI kasetti
Moottorin vikavalo + DI kasetti
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Re: Moottorin vikavalo + DI kasetti
Pitikö maksaa vai menikö takuuseen? Itseltäni (siis Saabistaanttipa kirjoitti:Vihdoinkin "pääsin" kasetin vaihtajien kerhoon. (alla kolmas DI-Saab)
Tosin vika ei ollut ihan tavanomainen kertapoksahdus sillä ainoastaan täyskaasukiihdytyksessä moottorivalo alkoi vilkkua, ja jos kiihdytystä vain jatkoi, niin sitten valo jäi palamaan. Muutoin toimi normaalisti, mutta cruise ei pelannut kun valo paloi.
Tech2 antoi syyksi di-kasetin joka siis vaihdettiin ja ongelma poistui.

Asentaja tunnisti ongelman heti nuuhkaistuaan konetilan käryä, itsekin arvasin tämän foorumin ansiosta, mistä oli kysymys. Niin, korjauksen hinta yht. n 200 ekeä. Onko kukaan saanut takuuseen? Anteeksi, jos asia on jo täällä keskusteltu (hakusana "DI" ei tuottanut tulosta

Tutkija