Powerflex puslat

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Powerflex puslat

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Elikkä, tarkotus olis mahdollisesti kyseiset hommata läpi auton ja näin kysynkin onko nuo oikeasti hyvät/kannattavat jos tykkää sporttisesta alustasta? Ja mistäs ne kannattaisi tilata jos ajatellaan kukkaron kannalta ja laittaisiko joku täältä ne mulle alle korvausta vastaan ;) ?
Saab 900 2.0t Cab -97
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Powerflex puslat

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Harrimatias kirjoitti:Elikkä, tarkotus olis mahdollisesti kyseiset hommata läpi auton ja näin kysynkin onko nuo oikeasti hyvät/kannattavat jos tykkää sporttisesta alustasta? Ja mistäs ne kannattaisi tilata jos ajatellaan kukkaron kannalta ja laittaisiko joku täältä ne mulle alle korvausta vastaan ;) ?
Ovat kannattavat kaikin puolin ja alustan puslien kestoikä nousee heti toiseen potenssiin. Jos itselläsi ei ole tarkkaa tietoa mitä haluat, niin soitto Procarserviceen Riku Seijarille helpottaa. Liikeestä saavat klubilaiset alennusta, joten jos et ole vielä jäsen, niin aika pian säästät alennuksilla jäsenmaksun hinnan :D. Puhelinnumero liikkeeseen on 014-282200. Ovat vielä ens viikon töissä, sitten lomilla.

Lisää aiheestä löydät haku-toiminnolla vaikkapa sanoilla uretaani, powerflex, superflex, puslat...

Työmiehen joudut metsästämään muiden ohjeilla.


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

G-män sanoi jo asian ja totta on :D ...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kyllä Powerflexeja kelpaa suositella. Ensin autoon kannattaa tietysti laittaa kunnolliset iskarit, kuten Bilsteinit tai Konit. Orggispuslat on tosi vetelät, joten eron kyllä huomaa kun ajaa kurviin. Minun 9-3:een on vaihdettu kaikki etu- ja takatukivarsien puslat ja PCS:llä hommaan meni joku nelisen tuntia (samalla vaihdettiin myös vetoakselin holkki). Niin ja alatukivarretkin meni uusiksi, kun alapallot oli väljät noin 140K ajetussa autossa...

Tuolta löytyy lisätietoa: http://www.speedparts.se/prod/sp_ch_bus_900-93.shtml

Eski
Vastaa Viestiin